piątek, 3 grudnia 2010

rare earth - i just want to celebrate // 100 lat


dobry numer, dzisiaj mija rok odkąd zacząłem prowadzić to coś, co "Chojnito's Way" się nazywa. 365 dni, 140 postów, nie jest źle, cieszę się, że nie zabrakło mi zapału by to kontynuować. daleko oczywiście do zapału jaki miałem na początku, gsy wrzucałem coś codziennie (Macieju z zeszłorocznego grudnia, jak to robiłeś?). w między czasie doszły recenzje, później coś co już nie nazywam recenzjami. ale spoko, ludzie czytają, powołują się na moje pisane w 15 minut recki na polskim czymś a'la metacritic, fajnie. Chojnito's Way 4 Life, zatem wróćmy do muzyki. na rocznice niestandardowy wrzut, bardziej rockowy zespół, ale konwencja odpowiednia w stosunku do Motownu, który wydawał płyty Rare Earth. najważniejsze, że tytuł adekwatny do okoliczności przecież. dzięki serdeczne dla wszystkich, co wpadają na bloga, patrząc na statystyki widzę wyraźnie, że sam dla siebie tego nie prowadzę, heh

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz