piątek, 7 maja 2010

fred williams & the jewels band - tell her

ostatnio trafiłem na bardzo przyjemną składankę zawierającą pochodzący ze środkowego zachodu Stanów Zjednoczonych. takie produkcje, ilość zawartych w trackliście nieznanych mi wykonawców utwierdza mnie w przekonaniu, że choć jakiś czas słucham takiej muzyki, to wciąż mam o niej minimalną wiedzę. składanka "Midwest Funk" została wydana nakładem Jazzman Records w 2004 roku, ale kiedy powstały poszczególne utwory, co jeszcze nagrały pojawiające się tu grupy - ja nie wiem, ciocia Wikipedia nie wie, wujek Discogs nie wie... to temat na dłuższe poszukiwania, w każdym razie nie mogłem dowiedzieć się nawet nic o zespole niejakiego Freda Williamsa (za to poznałem wielu sportowców tak sie nazywających), który nagrał prezezentowane dzisiaj przeze mnie "Tell Her". wiem tyle, że utwór był samplowany w "Listen" Taliba Kweli - rapera którego można będzie usłyszeć jutro na żywo na Warsaw Challenge. cała jednoosobowa ekipa bloga Chojnito's Way będzie tam obecna

2 komentarze:

  1. Recorded 1968. Produced by Richard Smart. Originally released as Solo 100. Richard Smart and his brother owned Solo Record label.


    Fred Williams(vocals), Tommy Morgan(guitar), James Miles(bass), Robert Barker(drums)

    annalivia

    OdpowiedzUsuń