środa, 31 marca 2010

eddie kendricks - intimate friends

kolejny post związany z nowym albumem Eryki Badu. otóż podoba mi się on z każdym następnym przesłuchaniem, chętnie wróciłem ostatnio również do poprzednich nagrań. przypomniałem dobrze sobie, dlaczego wszystkie albumy pani Badu znalazły się na mojej półce z płytami. głośno się także w nie-tylko-muzycznych-mediach zrobiło, ze względu na dość kontrowersyjny teledysk do singlowego "Window Seat"... no ale przejdę do rzeczy. "Intimate Friends" to wyjątkowy, leniwy, oczywiście soulowy track Eddiego Kendricksa (jednego z ważniejszych wokalistów związanych z grupą The Temptations), którego fragment został wykorzystany właśnie na "New Amerykah part 2...". nie jest to naturalnie pierwszy przypadek samplowania tego utworu - przykładów mógłbym tyle mnożyć i dodawać, że wypadałoby powtórzyć wzory skróconego mnożenia. ale jest to sampel na tyle dobry, że zupełnie mi nie przeszkadza fakt, który już raz go słyszę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz